Kontakt
NEPŘIHLÁŠEN
Přihlásit se:
uživatel / e-mail:
heslo:

Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.

Diskusní fórum | Úsporná jízda | Neutrál vs. bez plynu


Seřadit od:

akumak
Registrován: 13.03.2008
Příspěvky: 40

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 04.07.2008 07:11
Ještě dovětek pro vozy se vstřikováním. Při jízdě z mírného kopce, když musíte "šimrat" plyn, aby auto nezpomalovalo - vyřazujte ! Jízda pod plynem z kopce znamená okamžitou spotřebu 3 až 5 litrů. V takovém případě vyřazujte. Motor na volnoběh bere velmi málo (asi litr a půl za hodinu), rozhodně míň! Pouze z příkrého kopce, kdy auto bez plynu nezpomaluje nechávejte zásadně zařazeno. Potom je spotřeba po dobu jízdy s kopce opravdu nulová.

romulus
Registrován: 30.12.2007
Příspěvky: 318

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 10.07.2008 18:11
Až na jednotlivé hodnoty, které se u různých aut liší, musím toto potvrdit. Před časem jsem začal také z mírných kopců vyřazovat a vyplácí se to. U mě klesne vyřazením okamžitá spotřeba třeba z 3,5/100 na 1,0/100.

_______________________
Zakladatel a správce serveru Spotřeby.cz
Pokud něco nefunguje, tak nadávejte mně ;-)

budo

anonymní

zasláno: 23.09.2008 12:29
Tohle jsem znal, ale jak to je u elektronicky rizeneho karburatoru u Favorita Bosch Mono Motronic? Chova se to v tomto pripade uz jako strikacka, nebo jeste jako karbec?
Tedy nechavat zarazeno, nebo vyrazovat?
Diky

romulus
Registrován: 30.12.2007
Příspěvky: 318

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 24.09.2008 01:23
Viz. můj předchozí příspěvek. Vyřazovat při mírných kopcích, ale pokud auto z kopce nezpomaluje, nechat zařazeno. Favorit s BMM je už normální stříkačka, jenom ne vícebodová, což ale na způsob jízdy nemá vliv.

_______________________
Zakladatel a správce serveru Spotřeby.cz
Pokud něco nefunguje, tak nadávejte mně ;-)

Katosek
Registrován: 22.09.2008
Příspěvky: 1

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 29.09.2008 13:04
cau kdyz stojim na kolejich cca 4 minuty je lepší motor vypnout nebo ho nechat nastartonavy??

akumak
Registrován: 13.03.2008
Příspěvky: 40

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 02.10.2008 09:53
Nechat motor běžet nebo vypínat? Záleží na nátuře. Pokud vím,že budu stát víc než 2 minuty - vypínám. Klasikové tvrdí, že se to vyplácí již od 30ti sekund. Tolik paliva si vezme motor pro start. To je o úspoře paliva a snížení emisí ve městech. Otázkou je větší opotřebení startéru.

romulus
Registrován: 30.12.2007
Příspěvky: 318

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 05.10.2008 11:31
Osobně taky vypínám, až když odhaduju, že budu stát víc než cca 2 minuty. Něco jiného je, když chci nechat jet klimu, nebo topení - pak na spotřebu a ekologii s prominutím kašlu. Mrk

_______________________
Zakladatel a správce serveru Spotřeby.cz
Pokud něco nefunguje, tak nadávejte mně ;-)

Zejwy.

anonymní

zasláno: 05.10.2008 17:14
Ahoj. Mám Fiestu MK3 1.3 96'. Nikde sem se nedočet, že by měla karburátor, takže je u tohoto auta lepší nechat kvalt? Díky.

Zejwy.

anonymní

zasláno: 05.10.2008 17:23
...i když, teď jsem volal s chlapíkem, co k němu jezdim opravovat auto a říkal, že karbec má. Sice na klasickej, ale prý má...

Zejwy

anonymní

zasláno: 05.10.2008 17:24
* sice ne klasickej




Nový příspěvek

© 2007 - 2024 Float.cz + IThub.cz