Kontakt
NEPŘIHLÁŠEN
Přihlásit se:
uživatel / e-mail:
heslo:

Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.

Diskusní fórum | Úsporná jízda | Neutrál vs. bez plynu


Seřadit od:

Maca
Registrován: 26.01.2008
Příspěvky: 10

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 24.02.2008 17:59
Je výhodnější dojíždět na neutrál nebo jen sundat nohu z plynu? Říká se, že lepší je sundat nohu z plynu, ale mě přijde že když dám neutrál tak to má zaprví větší dojezd a taky otáčky okamžitě spadnou

co vy na to

romulus
Registrován: 30.12.2007
Příspěvky: 317

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 24.02.2008 18:54
U všech moderních aut se při sundání nohy z plynu při zařazené rychlosti úplně uzavře přívod paliva do motoru, takže spotřeba je nulová.
Když jedeš na neutrál, tak má auto spotřebu cca 0,5 - 1 litr za hodinu. Můžeš si to v závislosti na rychlosti zkusit přepočítat na spotřebu na 100 km.

Já teda zásadně nevyřazuju.

_______________________
Zakladatel a správce serveru Spotřeby.cz
Pokud něco nefunguje, tak nadávejte mně ;-)

Maca
Registrován: 26.01.2008
Příspěvky: 10

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 24.02.2008 20:03
Tak to pak jo Cool

Beat
Registrován: 11.01.2008
Příspěvky: 30

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 27.02.2008 06:40
Záleží kde to používáš. V městském provozu to dělám tak že před křižovatkou nechám zařazenou rychlost a jen vymáčknu spojku. Je to na citu, zda volit úsporu ve formě nulové spotřeby, ale kratšího dojezdu, pak musíš přidat plyn a v součtu máš třeba spotřebu vyšší, nebo malou spotřebu a delší dojezd. U delších kopců je to jasný ale krátké ... Mrk

Pajin
Registrován: 12.03.2008
Příspěvky: 2

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 12.03.2008 19:24
Ahoj ja to taky dělám tak že před křižovatkou dám neutrál pro to že když dlouho držíš nohu na spojce tak ji mužeš prej spálit či zničit a o te spotřebě sem slišel, jak k tere auta, ty starši prej nemaj karbec nebo co tak je lepsi drzet tu spojku rikal kamos a ty starsi s karbecem prej vyradit tak nevim ja se v tom nevyznam jen pisu co mi bylo receno Velký smích

dopr
Registrován: 26.02.2008
Příspěvky: 2

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 25.03.2008 08:59
karburator - neutra = 0l
injection - kvalt = 0

romulus
Registrován: 30.12.2007
Příspěvky: 317

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 25.03.2008 10:18
Karburátor - neutrál = skoro 0 litrů ! Něco spotřebuje na udržení motoru v chodu a to něco strašlivě záleží na seřízení a stavu motoru.

_______________________
Zakladatel a správce serveru Spotřeby.cz
Pokud něco nefunguje, tak nadávejte mně ;-)

Jayman
Registrován: 28.03.2008
Příspěvky: 1

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 29.03.2008 13:07
Pri zarazeni neutralu motor drzi otacky na cca 1500t/min a potrebuje k tomu palivo,pokud se tzv. brzdi motorem,tak je motor vytacen koly a spotreba je nulová,mimo to se ulehci brzdovym destickam Úsměv
Jako dukaz muze poslouzit ukazatel okamzite spotreby...

busch
Registrován: 08.01.2008
Příspěvky: 1

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 30.03.2008 18:31
Není 1500 ot/min na neutrál trochu moc? Mrk
Já osobně obvykle vyřazuju při dojíždění, zvyk...a při dojezdem s rychlostí obvykle auto brzdí moc rychle, takže stejně musím vyřadit abych dojel kam chci...

akumak
Registrován: 13.03.2008
Příspěvky: 40

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 07.04.2008 14:39
Volnoběh by měl být někde okolo 900 otáček. U studeného motoru přidá počítač na rychlé ohřátí katalyzátoru, ale to je jen chvilka. Z kopce zásadně nevyřazovat u motoru se vstřikováním. Dojezd závisí na sklonu kopce, klidně tam nachávám 5 i když klesnou otáčky hluboko pod 1500 (motor nemá v podstatě žádné namáhání). Karburátorový motor vyřadit a nechat volnoběh.

1 2 3 ... 14 15 16 další >>



Nový příspěvek

© 2007 - 2019 Float.cz + IThub.cz