Kontakt
NEPŘIHLÁŠEN
Přihlásit se:
uživatel / e-mail:
heslo:

Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.

Diskusní fórum | Poradna | Poooomooooccc!


Seřadit od:

MiGMiG4
Registrován: 02.10.2012
Příspěvky: 1

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 02.10.2012 21:54
Dobrý den,
zdravím všechny fandy LPG a prosím o jejich rady a pomoc.
Nechal jsem si nainstalovat, zatím u nejmenované firmy LPG. Jedná se o vozidlo KIA Ceed 1,4 66kW a systém SOLARIS DYNAMIC OBD/CAN, s Elektronic Valve Saver kitem a 52l nádrží. Po ujetí 3000km mi při vyřazení rychlosti asi ve 130km/h vypnul motor a nešel hned nastartovat, po té i při nižší rychlosti ještě dvakrát, a tak jsem přestal vyřazovat a se servisem jsem se domluvil na prohlídku za 14dní a během nich se nic neprojevilo, možná spíše jsem to ani raději moc nezkoušel. Na prohlídce nebylo technikem nic zjištěno jak při jízdě, tak ani diagnostikou, a tak jsem vesele jezdil bez dalších výpadků asi měsíc. Opět se objevil výpadek, jež se nepravidelně projevoval a já se ujal role pokustóna. Zjistil jsem nejprve, že jsou výpadky převážně asi vždy při vyřazení rychlosti nad 3000ot při 5.rychl.stupni, ovšem nepodařilo se mi určit více a dělá to nepravidelně, otáčkoměr se jakoby "zřítí" z 1500ot. na 500ot. a buď se motor chytí nebo vypne. Vyzkoušel jsem i 4.rychl.st, ovšem tam se to projevovalo až kolem 4000ot. a ještě více nepravidelně včetně ojedinělého vypnutí motoru. Opět jsem si objednal servis a se svými poznatky, že by to mohlo být i palivem jsem se dostavil na kontrolu. Začalo šestihodinové martýrium, kdy se nejprve nechtěl vůbec projevit "sešup" otáček"(motor nevypnul za tu dobu ani jednou), byla provedena výměna jehel za užší, na to i výměna vstřikovačů a natážení info otáček do ŘJ z cívky. Bez výsledku či nápravy. Po té další jízdy s dalším technikem, jež už mi začal tvrdit, spíše nastíňoval parafín v systému(?) a pak, že mám nízké volnoběžné otáčky (650ot.) a plyn tam dochází pozdě. Tak tam prý nastavil při 600ot. vstřikování benzínu na 4 vteřiny. Rozloučili jsme se tedy s tím, že pokud se to neprojeví výpadkem motoru, tak budu jakž takž spokojený jinak, že jim zde auto opět přistavím k dalším "pokusům" Po třech dnech po nájezdu asi 1000km, se motor vypnul nečekaně na dálnici v noci asi při vyřazení z 4500ot. a startování do tmy(!!!!), kdy sytem LPG nesvítí a nastartoval jsem po chvíli na třetí pokus, toto by pro žádného řidiče nebylo asi nic příjemného...Nyní vypíná motor skoro pokaždé když to zkusím nad 3500ot. Poooomooocc!!! Nyní budu na 14 dní v zahraničí na dovolené, a tak nebudu reagovat a předem děkuji za jakýko-li váš námět, názor a pomoc......


Nový příspěvek

© 2007 - 2021 Float.cz + IThub.cz