Kontakt
NEPŘIHLÁŠEN
Přihlásit se:
uživatel / e-mail:
heslo:

Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.

Diskusní fórum | Co ovlivňuje spotřebu? | Neverte údajom o spotrebe paliva, výrobcovia zámerne zavádzajú


Seřadit od:

B.F.G.
Registrován: 17.12.2011
Příspěvky: 38

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 11.07.2012 23:35
Na pětku je to v padesáti s tímhle motorem asi fakt dost o ničem. Spíš je dilema, jestli mít za 3 nebo za 4. Ta pětka v této rychlosti reálně nic nepřinese. A navíc to moc nejede ani na čtyřku. Tyhle motory ovšem moc neklepou, teda pokud nemáš zrovna málo oleje a hydroštely nemaj dostatečnej tlak oleje :)

Demon3
Registrován: 26.12.2008
Příspěvky: 43

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 11.07.2012 23:45
Dovolim si nesouhlasit, že je to o ničem.
Je to o nižší spotřebě, nižšim hluku, nižšim opotřebení, ale jestli vám nic z toho neřiká, proti gustu žádnej dyšputát.

mates444
Registrován: 19.02.2011
Příspěvky: 28

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 12.07.2012 16:02
No tak nižší opotřebení je totální blbost. Zatížení motoru na pětku v padesáti je mnohem větší než třeba na trojáka Mrk

Demon3
Registrován: 26.12.2008
Příspěvky: 43

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 12.07.2012 22:39
To je mi novinka, dvojnásobný otáčky, tedy dvojnásobný tření způsobí menší opotřebení ? Odkdy ? Koulení očima

šulda
Registrován: 09.06.2010
Příspěvky: 160

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
zasláno: 13.07.2012 10:00
Demon3 napsal:

Je to o nižší spotřebě, nižšim hluku, nižšim opotřebení, ale jestli vám nic z toho neřiká, proti gustu žádnej dyšputát.

Zkus takhle jezdit např. s O II 1.9 TDI PD a zjistíš že ani jedno s tvýho výroku nezapadá a navíc tě za nějakou dobu čeká při potřebě zvýšení výkonu (např. předjíždění) návštěva pana nouze Mr. Green Po městě kde je rovina to s trojkou jedu kolem 4l s pětkou si to kurvit nebudu, takovejch už sem pár viděl, ono je to opravdu o motoru a ne o silnejch řečech Nápad

mates444
Registrován: 19.02.2011
Příspěvky: 28

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 13.07.2012 16:14
Demon3 napsal:

To je mi novinka, dvojnásobný otáčky, tedy dvojnásobný tření způsobí menší opotřebení ? Odkdy ? Koulení očima


Odjakživa.
Zkusím to tedy polopatě.
Máš kolo? Taky jezdíš pořád na nejzěžší převod? Asi ne, co? Není to náhodou proto, že když na ten těžkej převod jedeš, tak dostávají kolena a nohy mnohem víc pohulit než na lehčí převod? A taky jsou mnohem víc zatížený šlapátka, řetěz...
On to ten motor vydrží, ale je prostě z logiky věci víc zatíženej.

Demon3
Registrován: 26.12.2008
Příspěvky: 43

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 18.07.2012 21:08
Tak ještě jednou a naposledy.
Pokud má motor při jízdě ustálenou rychlostí na vyšší rychlostní stupeň nižší spotřebu než na nižší stupeň, tak rozhodně není víc zatížený a nepracuje na větší výkon.
A o tom to celé je. Mrk

mates444
Registrován: 19.02.2011
Příspěvky: 28

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 24.09.2012 11:06
To je marný Velký smích




Nový příspěvek

© 2007 - 2024 Float.cz + IThub.cz