Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.
Diskusní fórum | Co ovlivňuje spotřebu? | Neverte údajom o spotrebe paliva, výrobcovia zámerne zavádzajú
B.F.G. Registrován: 17.12.2011 Příspěvky: 38 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 11.07.2012 23:35 |
Na pětku je to v padesáti s tímhle motorem asi fakt dost o ničem. Spíš je dilema, jestli mít za 3 nebo za 4. Ta pětka v této rychlosti reálně nic nepřinese. A navíc to moc nejede ani na čtyřku. Tyhle motory ovšem moc neklepou, teda pokud nemáš zrovna málo oleje a hydroštely nemaj dostatečnej tlak oleje :) | |
Demon3 Registrován: 26.12.2008 Příspěvky: 43 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 11.07.2012 23:45 |
Dovolim si nesouhlasit, že je to o ničem. Je to o nižší spotřebě, nižšim hluku, nižšim opotřebení, ale jestli vám nic z toho neřiká, proti gustu žádnej dyšputát. | |
mates444 Registrován: 19.02.2011 Příspěvky: 28 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 12.07.2012 16:02 |
No tak nižší opotřebení je totální blbost. Zatížení motoru na pětku v padesáti je mnohem větší než třeba na trojáka | |
Demon3 Registrován: 26.12.2008 Příspěvky: 43 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 12.07.2012 22:39 |
To je mi novinka, dvojnásobný otáčky, tedy dvojnásobný tření způsobí menší opotřebení ? Odkdy ? | |
šulda Registrován: 09.06.2010 Příspěvky: 160 poslat zprávu | zasláno: 13.07.2012 10:00 |
Demon3 napsal: Je to o nižší spotřebě, nižšim hluku, nižšim opotřebení, ale jestli vám nic z toho neřiká, proti gustu žádnej dyšputát. Zkus takhle jezdit např. s O II 1.9 TDI PD a zjistíš že ani jedno s tvýho výroku nezapadá a navíc tě za nějakou dobu čeká při potřebě zvýšení výkonu (např. předjíždění) návštěva pana nouze Po městě kde je rovina to s trojkou jedu kolem 4l s pětkou si to kurvit nebudu, takovejch už sem pár viděl, ono je to opravdu o motoru a ne o silnejch řečech | |
mates444 Registrován: 19.02.2011 Příspěvky: 28 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 13.07.2012 16:14 |
Demon3 napsal: To je mi novinka, dvojnásobný otáčky, tedy dvojnásobný tření způsobí menší opotřebení ? Odkdy ? Odjakživa. Zkusím to tedy polopatě. Máš kolo? Taky jezdíš pořád na nejzěžší převod? Asi ne, co? Není to náhodou proto, že když na ten těžkej převod jedeš, tak dostávají kolena a nohy mnohem víc pohulit než na lehčí převod? A taky jsou mnohem víc zatížený šlapátka, řetěz... On to ten motor vydrží, ale je prostě z logiky věci víc zatíženej. | |
Demon3 Registrován: 26.12.2008 Příspěvky: 43 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 18.07.2012 21:08 |
Tak ještě jednou a naposledy. Pokud má motor při jízdě ustálenou rychlostí na vyšší rychlostní stupeň nižší spotřebu než na nižší stupeň, tak rozhodně není víc zatížený a nepracuje na větší výkon. A o tom to celé je. | |
mates444 Registrován: 19.02.2011 Příspěvky: 28 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 24.09.2012 11:06 |
To je marný | |
Poslední diskuse
24.01. | tuningrob | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | Falkon | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | ddsver | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | Wyder | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
07.12. | Kico85 | Spotřeby 3 - veřejná zkušebn… | |
04.09. | Sestbit | Nejde pridat CS | |
23.08. | tuningrob | Nejde pridat CS | |
22.08. | Wyder | Nevypočítavá pruměr Golfu | |
16.08. | Wyder | Nevypočítavá pruměr Golfu | |
20.07. | Zdenek | Nevypočítavá pruměr Golfu |
vstoupit do fóra