Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.
Diskusní fórum | Ostatní o spotřebě | Palivo E85
krehnis Registrován: 23.10.2010 Příspěvky: 2 poslat zprávu | zasláno: 08.02.2011 20:18 |
Já jezdim s Feldou 1.3 jednobodem na E85 na čistej dost často.Upravil jsem si trochu hodnoty teploty pro jednotku a i v zimě do -8C chytám na první otočení! Pokud je větší zima ,tak chytne ,ale cca za 5s chcípne.Natočim znovu a jedu.Má trochu menší výkon od 2tis do 2,5tis ot,ale jinak OK.Spotřeba lítá podle teplot venku.Ale dlouhodobej průměr mám 7.8.Jezdim 15km ráno do práce (pořád vesnice a kopce) Celkově si myslím ,že spotřeba jde nahoru na čistý E85 tak o 10%= pořád jedzim levněji než na N95 | |
Havlicek.Lukas Registrován: 15.01.2010 Příspěvky: 117 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 08.02.2011 20:19 |
krehnis napsal: .Upravil jsem si trochu hodnoty teploty pro jednotku a i v zimě do -8C chytám na první otočení! jak upravil? | |
krehnis Registrován: 23.10.2010 Příspěvky: 2 poslat zprávu | zasláno: 08.02.2011 20:23 |
Havlicek.Lukas napsal: krehnis napsal: .Upravil jsem si trochu hodnoty teploty pro jednotku a i v zimě do -8C chytám na první otočení! jak upravil? Prostě když je venku 0C tak mi jednotka ukazuje - 10C a když je -10C tak ukazuje -29C.Naopak abych nezničil charakteristiku teplot,už při 40C mi čidlo ukazuje 35C a při 80C ukazuje 79C.Aby to zbytečně nežralo.Teď řesím problem Lambda sondy,protože lambda faktor na E85 je pořád na 1.05 (moc chudá) jednotka se to snaží obohatit ale nemá čím pohnout.Takže jí chci nalhat nižší hodnoty cca o 0.03 lambda faktor | |
Havlicek.Lukas Registrován: 15.01.2010 Příspěvky: 117 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 23.02.2011 19:47 |
krehnis > tak to je pro me moc slozite neslo by to vysvetlit nejak jednoduse? | |
p.nepetr Registrován: 24.03.2011 Příspěvky: 1 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 24.03.2011 08:49 |
Co se týče přestavby. U mé Octavie 1,6 74 KW stojí 9000,- Měníse svíčky a připojí se řidící jednotka která má za úkol prodloužit délku vstřiku. Doba montáže cca 2 hodiny. Na plné nádrži při dnešních cenách uštřím 440,- tak že 20 nádrží a mám to zpět a pak už jen šetřím . Jelikož mám nádrž cca na týden ježdění návratnost byla velmi rychlá. proti LPG které bych v autě nechtěl ani zadarmo. Auto za A. nesmrdí plynem. B. nemám nikde žádnou nesmyslnou nádrž. C. Motorový prostor není protkán kilometry hadic a drátů. C. neřeším revize a dvojí emise. D.Motor má vyšší výkon u LPG jde výkon dolů. Žádne hadičky a podobné nesmysly jak uvádíte nemají s přestavbou nic společného | |
Zaragus Registrován: 07.12.2010 Příspěvky: 28 poslat zprávu | zasláno: 13.04.2011 17:34 |
moje zkušenost s palivem E85 je asi taková: kombinace: 1:1 _ Pokud tankuju dobrý benzín, třeba i víceoktanový a mícham to s Ethanolem, není vůbec žádný problém (jedná se o stříkačku motor MPI). Strach z koroze může být na místě u starších strojů, ale pokud se na palivo E85 nejezdí dlouhodobě, neviděl bych tuto hrozbu jako adekvátní (ostatně, každý to musí zvážit s ohledem na svůj vůz) kombinace 100% E85: NEDOPORUCUJU.... Zvláště né stříkačkám. Po čase se může motor zadusit, čerpadlo prostě ethanol nenasává tak snadno, což může způsobit nemilé překvapení při předjíždění, kdy motor na pár sekund vynechá a zvlášt na křižovatce, když máte zelenou a z volnoběhu motor automaticky zdechne.... Pak nastartuj Se špatně nasátým ethanolem Vynechávky motoru jsou docela problém, zvlášt pro řidiče, co to vytloukají plným plynem, zvlášť silnější motory můžou pak dostat takovou explozi, že je chcípnutý motor při rychlé spojce proti tomu nic že to rozvodům a mechanickým částem prospívat nebude, zminovat nemusim. | |
Havlicek.Lukas Registrován: 15.01.2010 Příspěvky: 117 poslat zprávu poslat e-mail | zasláno: 15.04.2011 06:40 |
Citroen C4 1,4i 16V v utery dopoledne teplota podle palubniho pocitace 6°C http://www.youtube.com/watch?v=SgmiROwCusc pro stouraly auto melo v nadrzi 8 litru N95 a 50 litru E85 prvni start zbytek paliva z predesleho dne druhy neuspesny start sem protahoval schvalne treti start uz to chytlo bezproblemu ale slapnul sem mu za krk ctvrty start uz auto jede bezproblemu motor se pomalu zahriva a uz necuka | |
Michaeluska Registrován: 16.05.2010 Příspěvky: 1 poslat zprávu | zasláno: 20.04.2011 16:06 |
Chystám se to nalít do svého Renaulta Megana rok výroby 1996, motor 1,6e. Nemáte s tím někdo zkušenost u podobného vozidla? | |
Poslední diskuse
24.01. | tuningrob | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | Falkon | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | ddsver | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
06.01. | Wyder | Nová verze Spotřeby.cz - náz… | |
07.12. | Kico85 | Spotřeby 3 - veřejná zkušebn… | |
04.09. | Sestbit | Nejde pridat CS | |
23.08. | tuningrob | Nejde pridat CS | |
22.08. | Wyder | Nevypočítavá pruměr Golfu | |
16.08. | Wyder | Nevypočítavá pruměr Golfu | |
20.07. | Zdenek | Nevypočítavá pruměr Golfu |
vstoupit do fóra