Kontakt
NEPŘIHLÁŠEN
Přihlásit se:
uživatel / e-mail:
heslo:

Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.

Diskusní fórum | Úsporná jízda | Ideální otáčky


Seřadit od:

cendasklo
Registrován: 30.04.2009
Příspěvky: 29

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 09.07.2009 19:46
myslím tuhle diskuzi prodloužím praktickou skouškou: dalších pár set, možná tisíc km skusím motor co nejvíc podtáčet, za 4 při klidně 45km/h, pětku při 60. Podle okolností....prostě budu řadit na hranici těch 2000 ot/min pak to spadne na těch 1500, zhruba. Teda žádnej plnej plyn, jenom lechtat. Trápení, netrápení je to jenom felicie tak co Smích

ronny
Registrován: 15.04.2009
Příspěvky: 13

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 12.07.2009 10:25
Ty vole.. chudák auto Smutek

majozajo
Registrován: 10.05.2009
Příspěvky: 3

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 12.07.2009 13:09
Aspon to budeme mat zmapovane Mr. Green

ondra

anonymní

zasláno: 13.07.2009 00:02
Škodofka snese všecko (skoro) Smích No a generálka motoru u felicie taky nevyjde nijak extra draze Mrk Akorát myslim,že pojede za dost drahej peníz Cool

cendasklo
Registrován: 30.04.2009
Příspěvky: 29

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 21.07.2009 20:00
napsal:

Akorát myslim,že pojede za dost drahej peníz Cool

Jestli myslíš, že šest litru na sto je drahej peníz, což vychází nějakých 1.6Kč na km tak budiž, ale naftáka si kvůli tobě nekoupím. Je za mnou prvních 5OO km, nádrž sem předtím vyjel do sucha až mi chcípal motorr. Dneska, když sem bral benzín tak, tam mohlo ještě neco být. Kdyby tam nic nebylo, tak je to 6.5 litru spotřeba na stovku, myslím si, že ty dva litry v nádrži tam mohli být nejmín , což je 6 litru na 100km. Předtím sem jezdil za 6.25 Řadím jak sem sliboval, u 2000ot/min,pak točky padají na zhruba 15OO samozřejmě dle možností. Škoda jenom, že je ted Přerov hodně zasekanej kvuli objížďce, tak nevím jak se bude dařit jezdit usporně v těch kolonách. Samozřejmě dosavadní hodnoty sou spíše odhady než fakta, při tak malo najetých km a vyjetých litrech benzínu. pro ty, co je to bude zajímat dál tak zvu ke sledování moje profilu, kde hodnoty pravidelně aktualizuju

ondra

anonymní

zasláno: 22.07.2009 16:01
Nafťáka si nekupuj, nafta patří do kamen a plyn do sporáku Mr. Green Pak můžeš ještě zkusit i ostřejší ježdění, ne s plynem na podlaze ,ale jen klidně točit motor kolem 4000tis./min. ,no a uvidíš,že spotřeba bude zrovna taková ,jako teď. Jinak já jsem s taťkovou Smích š105 jezdil i za 5l/100km ne samozřejmě po městě ale v kombinaci mě to několikrát tak vyšlo. To je hlavně v noze. Mrk

Fanda111
Registrován: 14.09.2008
Příspěvky: 26

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 23.07.2009 16:23
Ahoj!
Ja zkousim dlouhodobe jezdit kolem 2000ot/min a vlastne auto spis podtacim.
Zatim nemam vysledovane, co je lepsi . Mam svuj okruh, na kterem chci zkusit sviznejsi jizdu. Jednou jsem totiz ten okruh zajel se spotrebou o 0.5l nizsi nez jindy a to jsem auto vytacel nekam k 3.5rpm a jel spise svizneji nez na spotrebu.
Co jsem slysel, ze nizky objem je treba tocit a myslim,ze na tom neco bude.

Dale treba jizda na 5ku pri nizkych otackach nemusi vzdy byt lepsi nez pri optimalnich. To je mozne vycist u aut s PP. Treba pri 70 nebo 90km/h muze byt shodna spotreba nebo pri 90 i nizsi.
Motor ma vetsi silu a je uhranice max krouticiho momentu nehlede na tolik vnejsich vlivu (valivy odpor, sila vetru, teplota apod)

Az bude cas (doufam,ze uz brzy) zkusim si muj okruh zajet i sviznou jizdou a dam vedet.

DragonIII
Registrován: 09.07.2009
Příspěvky: 35

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 23.07.2009 17:07
No nevím, já když u Laguny zařadím 5 a jedu 70 km/h, tak to podle PP baští tak 4 - 4,5 l a při 90 km/h tak kolem 5,2 - 5,5 l. Samozřejmě při srovnatelných podmínkách ( plynulá jízda po rovině, sám v autě ).
Ale mluvím o mém autě, jinde to je třeba jinak ( ale proto tu ta fóra jsou Mrk )

_______________________
Renault Laguna I 1,6l 16V r.v.1999

Fanda111
Registrován: 14.09.2008
Příspěvky: 26

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 25.07.2009 13:25
Ahoj!
Nemam to overene, jen usuzuji podle meho auta a nejakych testu.
Bohuzel mam PP dodatecne montovany, a ten neukazuje dobre okamzitou spotrebu.
Nemuzu vyhodnocovat data z okamzite spotreby, ktere bych moc potreboval.
Napr. me zajimala spotreba pri hodne nizkych otackach na 5 stupen (cca 1700rpm) v 60km/h.
Kolik ukazuje PP tobe pri 60?
Vim, ze to je minimalni cestovni rychlostm kdyz uz motor dostava zabrat podtacenim a tak by me zajimal rozdil ve spotrebe, zda bude nizsi nez pri 70km/h nebo uz vyssi.

DragonIII
Registrován: 09.07.2009
Příspěvky: 35

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 25.07.2009 18:54
1700 otáček mi připadá už jako týrání motoru a nikdy jsem nenašel odvahu chtít po motoru aby mě při těchto otáčkách vezl ( vždyť volnoběh mám asi 900 otáček ). Pod 1800 nikdy nechodím, pod 2000 jen když nechci aby motor táhl, ale jen třeba když dojíždím ke křižovatce nebo k začátku obce.
U těch 1700 bude spotřeba asi ještě nižší, ale už se musí zanášet motor, a baterii to asi moc dobíjet taky nebude ( zvlášť když se dnes musí pořád svítit ). Za tu decku u spotřeby to asi už nestojí.

_______________________
Renault Laguna I 1,6l 16V r.v.1999




Nový příspěvek

© 2007 - 2024 Float.cz + IThub.cz