Kontakt
NEPŘIHLÁŠEN
Přihlásit se:
uživatel / e-mail:
heslo:

Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.

Diskusní fórum | Úsporná jízda | Neutrál vs. bez plynu


Seřadit od:

basset2
Registrován: 03.11.2013
Příspěvky: 7

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 13.11.2014 16:54
corsair napsal:

Vítězové Economy Run to kombinují, jen je potřeba to umět.
Naprostý souhlas, záleží totiž na profilu cesty, nedá se to brát paušálně. I když O3 6M ani na pětku nijak motorem nebrzdí. Ve Strahovským tunelu udrží 70ku, k brždění je potřeba dát za 4.

stanch83
Registrován: 05.06.2011
Příspěvky: 5

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 22.11.2014 18:45
já na spotřebu nehledím mě bylo řečeno pokud budu jezdit na spotřebu tak to odserou jiné a dražší věci jako je třeba turbo které potřebuje točky a kominíka takže to točím do 4tisíc ot. při řazení a zahřátí v provozní teplotě cca po 12-15km

šulda
Registrován: 09.06.2010
Příspěvky: 160

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
zasláno: 23.11.2014 18:19
Mě bylo kdysi řečeno že když budu zlobit tak mě odnesou čerti a neodnesli mě dodnes Mr. Green Jezdit na spotřebu zdaleka není jen o tom podtáčet motor a ničit tak turbo, dvouhmotu, DPF atd.. Jak už je tu psáno o knedlících a táhlých rozjezdech. Není třeba točit při řazení na 4t ot/m, stačí rozumně využívat rozsah otáček motoru, brzdit motorem, ne šlapat těžce na brzdový pedál s projetím kolem tabule o začátku obce atd. S nižší spotřebou ujedu stejnou trasu sakra rychleji než podtáčeči ale o "něco" pomaleji než drsoni stylu brzda plyn kde je ale rozdíl i 3l/100km a sem dál od hrobu Mr. Green

ken21
Registrován: 18.06.2014
Příspěvky: 3

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
zasláno: 23.11.2014 20:42
Ano,taky jsem už "něco" ujel a souhlasím s tebou-přizpůsobovat styl okolnostem a souhlasím i s Karlem007-po rozjezdu se co nejrychleji (ne s hvízdajícíma gumama) dostat na povolenou rychlost a pak jen udržovat,využívat kinetickou energii a pokud možno brzdit motorem. Na brzdu šlapat až pro zastavení vozu. Mám Ford Focus 1,6 TDCI a jezdím pod 5L/100km.

šulda
Registrován: 09.06.2010
Příspěvky: 160

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
zasláno: 23.11.2014 22:19
Tak, tak. Spotřebu máš krásnou, já mám dlouhodobou od března 2010 5,36l a to jen kvůli tomu že v zimě bohužel jezdím z 90% jen couračky, v létě tak 50% na 50% a první cca půl rok sem se to vlastně teprve učil, jinak by to bylo taky kolem 5l. Na delších trasách i v zimě jezdím pod 5l Mrk

landrower
Registrován: 11.09.2012
Příspěvky: 5

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 08.12.2014 18:17
z toho co tu citam ma normalne zacala boliet hlava.
aby som to zhrnul, moderne auto (tzn priamovstrek, v podstate skoro vsetko co je dnes na cestach) za normalnych okolnosti ak nechate zaradenu rychlost a pustite plyn zere v podstate nic. spotreba by mala byt 0,0 nic teda ked nechate zaradene a dobrzdite motorom. vediet to vyuzit je druha vec, ale tak za rok cisto po meste po bratislave mozno aj cca 10000 km nabeham a da sa to vyuzivat skoro v kazdej situacii. samozrejme pri nizkych otackach motoru to uz prestane fungovat, podla motoru ale bavime sa pod 1200-1500rpm bezne, preto pre pouzite tejto finty treba podradit, inak to nema zmysel.
netreba ale cakat nejake enormne rozdiely v spotrebe, mozno par deci to spravi, rozbiehanie je svina...
najlepsie na spotrebu je plynulost jazdy - co najmenej menit rychlost jazdy, co najmenej akcelerovat (to neznamena rozbiehat sa pomaly - ked sa budete rozbiehat stylom na dochodcu, zozere vam to auto aj gate)
na felicii som pri jazdeni po blave vedel jazdnymi stylmi spravit rozdiel cca 2l/100km, a to nebol ani jeden z nich "na debila" ;)

_______________________
Opel Astra G 1.4 16V '98

šulda
Registrován: 09.06.2010
Příspěvky: 160

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
zasláno: 09.12.2014 01:44
Pokud mě z něčeho má bolet hlava tak to jednoduše nedělám Mr. Green Ve městě se jezdí jinak jak mimo město a bez plynu nedojedeš tak daleko jako na neutrál. Když jezdíš plynule a naučíš se kombinovat plachtění, brždění motorem a spoustu dalších pikačovin, tak ušetříš litry a zaplatíš za to jednoduchou daň = radost z jízdy.

PokyS33

anonymní

zasláno: 12.12.2014 15:40
Jedině noha s plynu, u stříkačky se vstřikuje palivo jen aby motor neměl takové tření... Což je zanedbatelné... Na volnoběh ta moje 1.4 žere cca 1-5-1.8l/h, záleží na ohřátí motoru...

šulda
Registrován: 09.06.2010
Příspěvky: 160

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
zasláno: 12.12.2014 19:07
Neutrál = doveze tě dál. Ujet s neutrálem o x stovek metrů dál to hravě smaže a když se zkombinuje podle terénu obé Nápad Jezdím téměř jen s nohou dolů z plynu, je to podle mě bezpečnější a nejezdím economy závody kde se dělají spousty šíleností Mr. Green

kerimo
Registrován: 16.08.2012
Příspěvky: 3

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 30.12.2014 21:40
Jayman napsal:

Pri zarazeni neutralu motor drzi otacky na cca 1500t/min a potrebuje k tomu palivo,pokud se tzv. brzdi motorem,tak je motor vytacen koly a spotreba je nulová,mimo to se ulehci brzdovym destickam Úsměv
Jako dukaz muze poslouzit ukazatel okamzite spotreby...

Sice se ulevý destičkám a sníží se jejich opotřebení, ale díky tomu, že brzdy využíváš málo tak zatvrdnou prasátka tak, že je nakonec musíš vyměnit. Mě se to stalo už u dvou aut (první Peugeot 406)




Nový příspěvek

© 2007 - 2021 Float.cz + IThub.cz